خلافت فقر محض ہے

​خلیفہ فنائے مطلق کا مظہر 

اللہ تعالٰی نے اپنے عظیم ترین خلیفہ کو مقام رسالت سے سرفراز فرمایا. رسالت فنائے مطلق اور مکمل طور پر اپنے وجود سے گزرنے، اپنی الگ اور امتیازی حیثیت کے مکمل خاتمے، سے عبارت ہے کیونکہ حضرت ختمی مرتبت ص کی رسالت مطلقہ اللَّه کی برزخی خلافت کبری ہے. یہ خلافت عبارت ہے ظہور، تجلی، تکوین اور تشریع کے میدانوں میں خلافت سے، اس خلیفہ کی اپنی الگ حیثیت نہیں ہو سکتی وگرنہ خلافت کا وجود خود مختار بن جائے گا جو کسی مخلوق کے لیے ممکن نہیں. 


خلافت فقر محض ہے

خلافت کی حقیقت خالص فقر و احتیاج سے عبارت ہے جس کی طرف رسول ص نے اشارہ کرتے ہوئے فرمایا کے فقر میرے لیے باعث فخر ہے. (الفقر فقری وبہ افتخر) (فقر میرے لیے باعث فخر ہے اور میں اس پر فخر کرتا ہوں) 

کتاب بحار الانوار، ج 69


خلیفہ خود مختار نہیں ہوتا

عزائم میں نبی کی مدد رسانی آپ ص کی قطبیت اور خلافت کی بدولت ہے. یہ مدد اللَّه کے جود و کرم کا خزانہ ہے. پس خزانے اللَّه کے ہیں اور ان میں تصرف اس کا خلیفہ کرتا ہے. اس لیے فرمایا : خزانے اللَّه کے ہیں اور ان میں تصرف خلیفہ فرماتا ہے. خلیفہ اس ہستی کی ملکیت میں جس طرح چاہے تصرف کرتا ہے جس نے اسے خلیفہ بنایا ہے. البتہ یہ خلافت اس وقت تک حاصل نہیں ہوتی جب تک حق تعالی اپنے اس بندے میں ہر قسم کا تصرف نہ کر لے. یہ تصرف اس وقت تک جاری رہتا ہے جب تک یہ بندہ افق فنا کی آخری حد کو چھو نہیں لیتا. پھر جب وہ ذات و صفات اور افعال کے لحاظ سے اپنے وجود سے گزر جاتا ہے تو اب کسی کا تصرف، متصرف(تصرف کرنے والا) اور متصرف فیہ(جس میں تصرف کیا جائے) باقی نہیں رہتا مگر اللَّه کی طرف سے، اللَّه کے لیے اور اللَّه کی راہ میں. پھر جب اللَّه بندے کو اس کی اپنی قلمرو میں واپس لاتا ہے تو اب بندہ اللَّه کے خزائن میں تصرف شروع کرتا ہے. یوں مجازات الہیہ کا وقوع عمل. میں آتا ہے. پس ایک لحاظ سے خزانے اللَّه کے ہیں اور تصرف بندے کا اور دوسرے لحاظ سے خزائن اور تصرف دونوں ہی اللَّه کے ہیں. تیسرے زاویے سے یہ دونوں بندے کے ہیں اور چوتھے زاویے سے تصرف اللَّه کا ہے اور خزائن بندے کے ہیں. 

ماخوذ از انسان کامل 

امام خمینی رح

تحریر الاحقر عادل عباس 

Advertisements

One thought on “خلافت فقر محض ہے

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s